preskoči na sadržaj

VII. gimnazija Zagreb

Glazbena umjetnost

Glazbena umjetnost obvezan je predmet tijekom sva četiri razreda srednje škole. Svrha je Glazbene umjetnosti sveobuhvatan odgoj učenika u kulturi te u tom kontekstu odgoj poznavatelja temeljnih značajki glazbe, a po mogućnosti i aktivnih sudionika u glazbenom životu svoje životne zajednice (kao izvoditelji glazbe, redoviti posjetitelji koncertnih, kazališnih i drugih glazbenih priredbi, odnosno kao slušatelji umjetničke glazbe na radiju ili s različitih tonskih zapisa). Na nastavi Glazbene umjetnosti bavimo se kritičkim slušanjem glazbenih djela kroz stilska razdoblja, kako bismo se upoznali s kronološkim tijekom razvoja glazbe i njezinih stilova. 

U Sedmoj postoji i fakultativna nastava Zbor SEDME te bend kako bi se zainteresirani učenici uključili u izvođenje glazbe i skupno muziciranje. 
Prošle godine imali smo sljedeće projekte: 

Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje 

Božićni koncert

Valentinovo 


Likovna umjetnost

Predmet Likovna umjetnost u VII. gimnaziji već od prvoga razreda njeguje razvitak kreativnih potencijala naših učenika putem učenja o umjetnosti i uz praktični rad. Učenici uče gledati svijet na drugačiji način, uočavati detalje oko sebe i izražavati mišljenje o umjetnosti s kojom se susreću. Od prvoga razreda učenici se upoznaju s osnovama umjetnosti i kroz razne projekte razvijaju svoju kreativnost i originalnost. Teme zadane programom obrađuju se crtanjem, slikanjem, snimanjem filmova, izradom skulptura, rješavanjem zagonetaka, šetnjama po gradu... Učenike se potiče na posjećivanje izložbi te praćenje aktualnih kulturnih zbivanja, kao i na sudjelovanje na likovnim natječajima.

  


Povijest

Povijest kao „učiteljica života“ predstavlja temelj za oblikovanje pojedinca sposobnoga kritički promišljati. Pojedinca koji će u životnim olujama biti svjestan različitih perspektiva, ali će ih istovremeno preispitivati. Pojedinca koji neće odustajati od vlastite perspektive istine bez prethodnoga promišljanja o istoj. Pojedinca koji će biti svjestan značaja dramatičnih i revolucionarnih povijesnih lomova, ali i postojanja dubinskih vrijednosti u vidu povijesnih kontinuiteta koji povezuju i prožimaju svjetske kulture i narode u prošlosti i sadašnjosti. 

U takvom smislu kontinuiteta, a u okviru nacionalne povijesti, želimo posebno razmišljati o hrvatskome položaju unutar europskoga kulturnog kruga. Što je to definiralo Europu? Što ju je povezivalo, a što razdvajalo? To su suštinska pitanja, simbolična vrata koja svakom učeniku želimo barem donekle odškrinuti kako bi u kasnijem životu imao temeljnu širinu koja u svijetu s brzo mijenjajućim vrijednostima može predstavljati uporište, te u zbunjujućim trenucima pružiti usmjerenje.

U tehničkom smislu predmet Povijest pokriva gradivo od pretpovijesti do suvremenoga doba. Prvi razred završava sredinom prvoga tisućljeća nakon Krista, drugi sredinom drugoga tisućljeća, treći Prvim svjetskim ratom, a četvrti suvremenim dobom. Imamo odlične uspjehe i na natjecanjima… Ove dvije rečenice možda nas ne razlikuju toliko od drugih škola, no prethodno opisani pristup učenicima i povijesti svakako je naša posebnost. 

„Tko kontrolira prošlost, kontrolira i budućnost: tko kontrolira sadašnjost, kontrolira prošlost“, rekao je George Orwell u svome proročkom romanu naziva 1984. Možda ne možeš kontrolirati svijet, ali ga možeš pokušati proniknuti. Upiši Sedmu, pokušajmo zajedno! 


Sedma na Facebooku

Otvoreni dan Sedme

Školski list

Godišnjak

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Korisni linkovi

calendar šk. god. 2016./2017.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 10. 2016.

Ukupno: 869956
Ovaj tjedan: 1366
Danas: 38
Oglasna ploča
Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
VII. gimnazija Zagreb / Križanićeva 4, HR-10000 Zagreb / gimnazija-sedma-zg.skole.hr / 7.gimnazija-zg@zg.t-com.hr
preskoči na navigaciju