Glazbena umjetnost obvezan je predmet tijekom sva četiri razreda srednje škole. Svrha je Glazbene umjetnosti sveobuhvatan odgoj učenika u kulturi te u tom kontekstu odgoj poznavatelja temeljnih značajki glazbe, a po mogućnosti i aktivnih sudionika u glazbenom životu svoje životne zajednice (kao izvoditelji glazbe, redoviti posjetitelji koncertnih, kazališnih i drugih glazbenih priredbi, odnosno kao slušatelji umjetničke glazbe na radiju ili s različitih tonskih zapisa). Na nastavi Glazbene umjetnosti bavimo se kritičkim slušanjem glazbenih djela kroz stilska razdoblja, kako bismo se upoznali s kronološkim tijekom razvoja glazbe i njezinih stilova.
U Sedmoj postoji i fakultativna nastava Zbor SEDME te bend kako bi se zainteresirani učenici uključili u izvođenje glazbe i skupno muziciranje.
Prošle godine imali smo sljedeće projekte:
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
Predmet Likovna umjetnost u VII. gimnaziji već od prvoga razreda njeguje razvitak kreativnih potencijala naših učenika putem učenja o umjetnosti i uz praktični rad. Učenici uče gledati svijet na drugačiji način, uočavati detalje oko sebe i izražavati mišljenje o umjetnosti s kojom se susreću. Od prvoga razreda učenici se upoznaju s osnovama umjetnosti i kroz razne projekte razvijaju svoju kreativnost i originalnost. Teme zadane programom obrađuju se crtanjem, slikanjem, snimanjem filmova, izradom skulptura, rješavanjem zagonetaka, šetnjama po gradu... Učenike se potiče na posjećivanje izložbi te praćenje aktualnih kulturnih zbivanja, kao i na sudjelovanje na likovnim natječajima.
Povijest kao „učiteljica života“ predstavlja temelj za oblikovanje pojedinca sposobnoga kritički promišljati. Pojedinca koji će u životnim olujama biti svjestan različitih perspektiva, ali će ih istovremeno preispitivati. Pojedinca koji neće odustajati od vlastite perspektive istine bez prethodnoga promišljanja o istoj. Pojedinca koji će biti svjestan značaja dramatičnih i revolucionarnih povijesnih lomova, ali i postojanja dubinskih vrijednosti u vidu povijesnih kontinuiteta koji povezuju i prožimaju svjetske kulture i narode u prošlosti i sadašnjosti.
U takvom smislu kontinuiteta, a u okviru nacionalne povijesti, želimo posebno razmišljati o hrvatskome položaju unutar europskoga kulturnog kruga. Što je to definiralo Europu? Što ju je povezivalo, a što razdvajalo? To su suštinska pitanja, simbolična vrata koja svakom učeniku želimo barem donekle odškrinuti kako bi u kasnijem životu imao temeljnu širinu koja u svijetu s brzo mijenjajućim vrijednostima može predstavljati uporište, te u zbunjujućim trenucima pružiti usmjerenje.
U tehničkom smislu predmet Povijest pokriva gradivo od pretpovijesti do suvremenoga doba. Prvi razred završava sredinom prvoga tisućljeća nakon Krista, drugi sredinom drugoga tisućljeća, treći Prvim svjetskim ratom, a četvrti suvremenim dobom. Imamo odlične uspjehe i na natjecanjima… Ove dvije rečenice možda nas ne razlikuju toliko od drugih škola, no prethodno opisani pristup učenicima i povijesti svakako je naša posebnost.
„Tko kontrolira prošlost, kontrolira i budućnost: tko kontrolira sadašnjost, kontrolira prošlost“, rekao je George Orwell u svome proročkom romanu naziva 1984. Možda ne možeš kontrolirati svijet, ali ga možeš pokušati proniknuti. Upiši Sedmu, pokušajmo zajedno!
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ukupno: 974293
Ovaj tjedan: 460
Danas: 24
Obavijest o konstituiranju Školskog odbora.pdf
Zaključci s 1. sjednice Školskog odbora.pdf
Najava_10._sjednice_Skolskog_odbora.pdf
Najava_1._sjednice_Skolskog_odbora.pdf