Kakva je nastava geografije u VII. gimnaziji?
Sama definicija geografije uključuje proučavanje odnosa i odraza prirodnih i društvenih elemenata u geografskome prostoru te upravljanje prostorom u skladu s održivim, pametnim i uključivim razvojem. U nastavku možete saznati što sve u Sedmoj radimo u sklopu nastave geografije.
Kako aktivirati učenike na planinarenje i aktivnosti u prirodi?
Na Medvednici postoji 70-ak planinarskih staza. Cilj je upoznati učenike VII. gimnazije s planinarenjem i aktivnostima kojima se potiče mlade na boravak u prirodi. Aktiv geografije i TZK-a pripremio je planinarske knjižice, a na učenicima je da se pokrenu i uključe u medvedničke avanture.
Poznaju li maturanti svoj grad?
Aktiv geografije ne želi ostaviti ovo pitanje neodgovorenim, niti dopustiti da odgovor bude negativan. Stoga početkom četvrtoga razreda, dok smo još puni energije, dok je vrijeme lijepo i Zagreb pun ljudi i događanja, prikazujemo svoje kvartove pomoću kreativnih, zabavnih, ali i informativnih kratkih filmova. Kako bismo zadovoljili natjecateljske duhove, najbolje uratke i nagrađujemo, neke samo ocjenom, a najboljeg među najboljima i slobodnim danom. Ovogodišnji pobjednički uradak možete pogledati ovdje:
https://www.youtube.com/watch?v=u1JUGh6aHio
Kako je moguće smanjiti emisiju stakleničkih plinova u suvremenome svijetu?
Odgovor na pitanje znaju naši učenici koji su sudjelovali u akciji pošumljavanja u zagrebačkome naselju Demerje i u šumi Marča pored Ivanić Grada. Program Šumoborci edukativan je dio kampanje CO2MPENSATING BY PLANTING, koju organiziraju Savez izvođača, Hrvatske šume, kao inovativan odgovor na posljedice klimatskih promjena. Program je nastavak popularne kampanje BORANKA, najveće europske volonterske akcije pošumljavanja požarišta i najnagrađivanije neprofitne kampanje u povijesti Hrvatske. Ponosi smo na naše učenike koji su zasadili nove sadnice hrasta.
Kako napraviti dobar istraživački rad?
Tijekom četiri gimnazijske godine od svakoga se učenika očekuje izrada dvaju istraživačkih radova. Zvuči opasno, ali isplati se svaka sekunda uloženoga truda. Cilj je svladati korake u izradi istraživačkoga rada, početi razmišljati istraživački, postavljati prava pitanja i naći odgovore na njih. Nastavnici pružaju podršku i raduju ih prvi uspješni istraživački radovi. Dobar je osjećaj odraditi dobar posao. Ovako to otprilike izgleda kada bude gotovo.
Kako iskoristiti školsko dvorište za istraživanje svemira?
Učinkovitim korištenjem novoga okruženja za učenje potičemo interes za svemirska istraživanja kod učenika te razvijanje interesa za astronomiju, stjecanje znanja i razumijevanja o funkcioniranju svemira. Uz pomoć teleskopa gledali smo mjesec koji nam je stalno “nestajao” iz vidnog polja okulara. Aktivnost je namijenjena učenicima četvrtih razreda koji već imaju zavidna znanja o svemirskim istraživanjima na srednjoškolskoj razini.
Kako se učenici povezuju preko eTwinning platforme s učenicima Europe?
Svatko je dobrodošao u projekte u kojima se obrađuju raznolike teme od održivoga razvoja, globalnoga zatopljenja, geološke prošlosti, planina do svemirskih prostranstava. Tijekom godine odrađuju se pojedini zadaci planirani projektnim planom, izrađuju se prezentacije, filmovi, kvizovi, plakati, obilježavaju se neki važni datumi i druži se s učenicima iz drugih zemalja putem online sastanaka. Teme projekata uglavnom su povezane s gradivom koje se obrađuje ili koje se obradilo u prethodnim razredima, tako da pružaju mogućnost boljeg upoznavanja određenih tema, a surađuje se sa školama u inozemstvu, pa se “brusi” i poznavanje i korištenje engleskoga jezika. Ove godine sudjelovali smo u dva projekta, za koja smo, među ostalim, pripremili ove kratke filmove:
Kroz nastavu iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura od 1. do 4. razreda učenici se susreću sa sljedećim nastavnim cjelinama i temama:
- Atletika (tehnike hodanja, trčanja, skakanja i bacanja, nordijsko hodanje)
- Gimnastika (pojedini elementi gimnastike u parteru i elementi na niskoj gredi)
- Ritmička gimnastika (učenje pojedinih elemenata bez rekvizita i s loptom, sastav iz naučenih elemenata)
- Plesovi (engleski i bečki valcer, discofox, rumba, cha cha cha, tango, i pojedini narodni plesovi)
- Borilačke vještine (padovi, pojedini udarci i samoobrane)
- Sportovi s loptom (učenje pojedinih elemenata iz odbojke, košarke, nogometa i rukometa)
- Sportovi s reketom (učenje pojedinih elemenata iz badmintona i stolnog tenisa)
- Tehnika i načini vježbanja u teretani (tehnika izvođenja vježbi na svakoj spravi, kružni trening, rad u stanicama)
- Ciljani kondicijski treninzi za razvoj pojedinih motoričkih sposobnosti (razvoj repetitivne, statičke, eksplozivne i apsolutne snage, razvoj brzine, razvoj izdržljivosti i razvoj gibljivosti)
- Sportske igre (igranje u realnim uvjetima: mali nogomet, košarka, odbojka, graničari, stolni tenis i badminton).
Učenici i učenice VII. gimnazije redovito se natječu za Školu na županijskim natjecanjima u svim pojedinačnim i kolektivnim sportovima koje nudi Školski sportski savez Grada Zagreba, a za koje osobno iskažu interes. Natjecanja se obično organiziraju iz sljedećih sportova: atletika, kros, futsal, košarka, rukomet, odbojka, šah, badminton, skijanje, stolni tenis i plivanje.
Učenici i učenice VII. gimnazije kroz predmet TZK redovito sudjeluju u izvođenju jednodnevnih i višednevnih terenskih nastava, načelno s grupom srodnih predmeta.
U organizaciji nastavnika TZK-a učenice i učenici VII. gimnazije redovito sudjeluju u različitim humanitarnim akcijama i aktivnostima (UNICEF humanitarna akcija „Mliječna staza“, Europski tjedan mobilnosti, bicikliraj za epilepsiju „Ljubičasti dan“, Europski tjedan sporta itd.).
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ukupno: 963806
Ovaj tjedan: 823
Danas: 12
Obavijest o konstituiranju Školskog odbora.pdf
Zaključci s 1. sjednice Školskog odbora.pdf
Najava_10._sjednice_Skolskog_odbora.pdf
Najava_1._sjednice_Skolskog_odbora.pdf