eTwinning je zajednica škola u Europi i šire. Obrazovni djelatnici kroz platformu eTwinning Live mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte te razmjenjivati znanja i iskustva s kolegama. eTwinning je integriran i u Erasmus+ program EU.
Naša škola od 2018. godine članica je eTwinning zajednice. https://live.etwinning.net/profile/school/267478
Dobitnici smo dvije Oznake kvalitete (Quality Label) – za projekte „STEM Advent Calendar 2018“ te „Solar System 7.0“.
Učenici su svaki dan otvarali prozor na digitalnom adventskom kalendaru (https://calendar.myadvent.net/?id=d1a44115bc0af9e22cf643b43bf81bd7) gdje ih je čekao zadatak iz STEM područja povezan s adventom kao npr. koliki je volumen snježne kugle koju je romantičar Božo poklonio Božici za Božić, koliko su se udebljali sobovi ili kako pripremiti najfiniji kakao. Rješenja su slali putem maila te sakupljali bodove za dnevne, tjedne i glavnu nagradu.
Više o projektu: https://twinspace.etwinning.net/78837/home
Nastavnici uključeni u projekt: Lana Šojat (kemija), Mirjana Špoljar (matematika), Anamarija Jelić (biologija), Lucija Baljkas (matematika)
Škole partneri:
- OŠ I.K. Sakcinskog Ivanec (Hrvatska)
- Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola Varaždin (Hrvatska)
- Pécsi Szakképzési Centrum Komlói Szakgimnáziuma Komló (Mađarska)
Projekt je dobio Nacionalnu oznaku kvalitete – Quality Label.
Cilj je projekta osvijestiti kod učenika važnost STEM područja kako u svakodnevnom životu tako i u prošlosti i budućnosti te približiti (manje) poznate činjenice o znanstvenicama i njihovom doprinosu znanosti bez kojeg neke stvari u sadašnjosti ne bi bile moguće. Učenici su radili „Leksikon znanstvenica“ u obliku PPT prezentacije. Organiziran je i „Znanstveni cafe“ – okrugli stol na kojem se znanstvenice predstavljaju učenicima.
Više o projektu: https://twinspace.etwinning.net/82554/home
Nastavnici uključeni u projekt: Lana Šojat (kemija), Mirjana Špoljar (matematika), Anamarija Jelić (biologija)
Škole partneri:
- OŠ I.K. Sakcinskog Ivanec (Hrvatska)
- X. gimnazija Zagreb (Hrvatska)
Cilj projekta bilo je iz različitih kutova upoznati Sunčev sustav.
Učenici su proučavali i izrađivali sažete kartice iz područja astronomije, kemije, biologije i latinskog jezika. Sve su informacije bile dostupne uz modele pojedinih planeta i Sunca izrađenih od papira, kartona, tkanine i stiropora. Čitav model Sunčevog sustava učenici su izradili u mjerilu ( jedno mjerilo za odnos veličina planeta i Sunca, a drugo za njihovu udaljenost kako bi sve stalo u školski hodnik i bilo dovoljno veliko i vidljivo).
https://twinspace.etwinning.net/82080/home
Nastavnici uključeni u projekt: Lana Šojat (kemija), Marina Džidžić (geografija), Anamarija Jelić (biologija), Katarina Filković (latinski jezik), Josip Jukić (geografija)
Škola partner: Instituto Omnicompernsivo di Guglionesi (prof. Lesley Fearn)
Kraći opis i cilj:
- Poboljšati kvalitetu života
- Poticati učenike na ekološka djelovanja (odijeljivanje otpada, reciklažu, suradnju s drugim učenicima, lokalnom i međunarodnom zajednicom…)
- Razvijati kod učenika komunikacijske vještine kroz suradnju s učenicima drugih škola, lokalnom zajednicom, znanstvenicima i stručnjacima na zajedničkim projektima i radionicama
- Razvijati sposobnosti promatranja i uočavanja promjena u prirodi kroz radionice i projekte
- Potaknuti razmišljanje kako je pretjerana uporaba mobitela dovela čovjeka u virtualni svijet bez želje i potrebe za stvarnim
- Potaknuti odlazak u prirodu i aktivnost „urbana interpolacija”
- Na mrežnoj stranici objaviti sva događanja vezano uz ovaj projekt
- Napraviti spot
- Uvesti dan bez mobitela
Više o projektu: https://live.etwinning.net/projects/project/207525
Nastavnici uključeni u projekt: Vlatka Kuhar (biologija i kemija), Tea Ređep (kemija)
Škole partneri:
Dječji vrtić „Duga „, Zagreb
Nadbiskupska klasična gimnazija s pravom javnosti, Zagreb
V. gimnazija Zagreb
Ukoliko naučimo nešto o svakodnevnim stvarima znat ćemo ih više cijeniti. Dva velika razdoblja povijesti, prapovijest i povijest, obilježilo je otkriće pisma. Poznato je kako su Egipćani još 2000 g.pr.Kr. pisali knjige na vlaknima dobivenim iz srčike biljke papirus te namotavali oko drvenog vretena. No, danas zanemarujemo knjigu, vrlo bitnu stvar napravljenu od papira. A papir dobivamo iz biljke, drveća. Stoga se osvrćemo na ekosustav šumu i pitamo „Zašto reciklirati papir?“
CILJEVI
Potaknuti učenike na:
- prepoznavanje šume kao vrlo važnog ekosustava u životu svakog pojedinca
- važnost recikliranja s ciljem jačanja svijest u korist obrazovanja za održivi razvoj i poboljšanje kvalitete života pojedinca i društva
- kreativnost u radu izradom prirodnih preparata za zaštitu drvnih proizvoda
- primjenu odluke u budućnosti s mogućnošću djelovanja
- primjenu stečenog znanja
- prepoznavanje povezanosti utjecaja šume sa čistoćom zraka, važnosti boravaka u prirodi te ljubav prema šumama i fizičkoj aktivnosti
- promišljanje o biranju proizvoda koji su bolji za okoliš
Više o projektu: https://live.etwinning.net/projects/project/207606
Nastavnici uključeni u projekt: Vlatka Kuhar (biologija i kemija), Tea Ređep (kemija)
Škole partneri:
Dječji vrtić „Duga „, Zagreb
Nadbiskupska klasična gimnazija s pravom javnosti, Zagreb
V. gimnazija Zagreb
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ukupno: 963122
Ovaj tjedan: 139
Danas: 139
Obavijest o konstituiranju Školskog odbora.pdf
Zaključci s 1. sjednice Školskog odbora.pdf
Najava_10._sjednice_Skolskog_odbora.pdf
Najava_1._sjednice_Skolskog_odbora.pdf