Izvanučionička nastava u Austriji (Linz, Bad Ischl, Hallstatt)
Autor: Inez Birolla Sić, 2. 5. 2024.
Trideset učenika (polaznici fakultativne DSD nastave i drugi zainteresirani učenici prvih i trećih razreda, koji uče njemački jezik) sudjelovalo je 26. i 27. travnja 2024. g. u pratnji profesorica Stanke Horvat i Cmiljke Sivrić u izvanučioničkoj nastavi u Austriji u sklopu koje su posjetili Linz, Bad Ischl i Hallstatt.
Po dolasku u Linz razgledali su kulturno-povijesne znamenitosti grada te posjetili futuristički muzej Ars Electronica koji predstavlja virtualne svjetove računalne tehnologije. Slobodno vrijeme proveli su u šetnji gradom, na licu mjesta prikupljali autentični materijal za izradu prezentacija, u okviru projekta „Essgewohnheiten“ intervjuirali mještane o prehrambenim navikama i kulinarskim preferencijama te sami uživali u lokalnim slasticama. Drugi dan nastavili su putovanje alpskom regijom Salzkammergut, posjetili aristokratsko ljetovalište Bad Ischl, Europsku prijestolnicu kulture 2024. g., razgledali u pratnji lokalnog vodiča Carsku vilu (Kaiservilla), vjenčani poklon nadvojvotkinje Sofije bračnom paru Franji Josipu i Elizabeti te prošetali povijesnom jezgrom do čuvene slastičarnice Zauner. Nakon toga slijedila je vožnja u jedno od najljepših i najstarijih mjesta Austrije te povijesni krajolik kulturne baštine – Hallstatt na obali istoimenog jezera, u kojem su posjetili Muzej svjetske baštine. Učenici su se vratili puni dojmova i oduševljeni prirodnom i kulturnom baštinom Austrije čiji doživljaj je upotpunilo i toplo i sunčano proljetno vrijeme.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 954782
Ovaj tjedan: 2063
Danas: 403
Obavijest o konstituiranju Školskog odbora.pdf
Zaključci s 1. sjednice Školskog odbora.pdf
Najava_10._sjednice_Skolskog_odbora.pdf
Najava_1._sjednice_Skolskog_odbora.pdf